CONTENT MARKETING
Content Marketing er redaktionel kommunikation, der benytter journalistikkens værktøjskasse til at skabe værdifuldt indhold for klart definerede målgrupper med salg for øje.

Jeg har stærk erfaring med content marketing, der har vundet stærkt frem de senere år i takt med, at de digitale platforme udvikles og man i stigende grad vender ryggen til de traditionelle reklameformater. 

Content marketing, herunder native advertising og advertorials, ligner som oftest en redaktionel artikel og som skribent skal man vide, hvordan man bruger journalistens redskaber. Det vil bl.a. sige, at man skal kunne fortælle en god vinklet historie, så indholdet bliver interessant, relevant, troværdigt og oplysende. Samtidig skal man vide, hvordan man rammer og inspirerer en klart defineret målgruppe og gennem kvalitetsindhold styrker virksomhedens kunderelation, da intentionen i sidste ende er at sælge et produkt. 

Jeg arbejder med content marketing både digitalt og på print og indenfor en lang række brancher. De kan strække sig fra turisme, fødevare, sundhed, bolig og iværksættere til energi, genanvendelse, arkitektur og byudvikling, digitale logistikløsninger og offshore.

Jeg kan hjælpe dig med at finde din virksomheds gode historier og jeg kan skrive dem, så de engagerer og oplyser din ønskede målgruppe og ikke mindst skaber vækst.